środa, 17 lutego 2010

Exemplum - współczesne

To krótka osadzona w realiach opowieść, ilustrująca główny tok wywodów mówcy, tezę, naukę. 
Oto jedna z nich. Cytuję jedną z wersji za: źródło

"W domu mieszkającego w Szwecji Andersa Normana wybuchł w połowie poprzedniego tygodnia pożar. Według pierwszych relacji mężczyzny wszystkie znajdujące się wewnątrz rzeczy zostały kompletnie zniszczone, włącznie z jego ukochanym komputerem iMac. 
Zaraz zaraz, nie do końca. Jak się okazało, sprzęt Apple poradził sobie z ogniem. Co prawda był mocno nadpalony, ale działał!
"Podłączyłem wtyczkę do gniazdka, usunąłem okropny nalot z ekranu i nacisnąłem częściowo stopiony przycisk zasilania. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie, gdy usłyszałem wydobywający się z głośników dźwięk uruchamianego systemu i po kilku chwilach zobaczyłem na ekranie, że wszystko działa i komputer podłączony jest do sieci WiFi. Co więcej, działała nawet myszka" - powiedział dla lokalnego serwisu Feber poszkodowany Anders Norman. "

Warto na koniec dodać, że mężczyzna w piątek kupił sobie nowego iMaka."


Do refleksji...

Brak komentarzy: